آیین نامه خرید کالا

  1. یکی از موارد آیین نامه خرید آنلاین کالا، سفارش دهنده کالا بایستی آدرس دقیق محل دریافت مرسوله را هنگام ثبت سفارش وارد نماید. تبعات و هزینه های ناشی از آدرس اشتباه به عهده خریدار می باشد.
  2. یکی دیگر از موارد این آیین نامه ، ممکن است در زمان ثبت سفارش، چند نفر به صورت همزمان یک کالا را سفارش گذاری کنند که موجودی کافی نداشته باشد. در این حالت اولویت با اولین شخص پرداخت کننده است. بدیهی است که وجه پرداخت شده نفرات دیگر به ایشان عودت داده خواهد شد و مجموعه خرید‌آنلاین هیچ گونه مسئولیتی در تامین کالای فوق ندارد.
  3. عودت وجه به خریدار تنها با ارایه عکس کارت ملی و حساب بانکی مربوط به سفارش دهنده یا پرداخت کننده وجه امکان پذیر می باشد.
  4. در صورت بروز حوادث غیرمترقبه نظیر جنگ، سیل، زلزله، آتش سوزی و … و وقوع هر حادثه ای که ممانعت از وقوع آن در اختیار خرید‌آنلاین نباشد، و موجبات تاخیر، عدم تحویل یا ایجاد خسارت به مرسوله را فراهم آورد، مسئولیتی از این حیث به عهده خرید‌آنلاین نخواهد بود.آیین نامه خرید آنلاین کالاایا

شرایط مرجوعی کالا

  1. در خرید آنلاین، در صورت مشاهده هر گونه مغایرت فیزیکی و مشخصات فنی، مشتری بایستی ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا به پشتیبانی خرید‌آنلاین اطلاع دهد. در صورتی که این مغایرت از روی جعبه (رنگ، مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد، کالا باید بدون استفاده و پلمپ باشد. بدیهی است چنانچه کالا در شرایط اولیه‌ی خود نباشد و از حالت اکبند و اصلی خود خارج شده باشد، امکان رسیدگی به درخواست خریدار وجود نخواهد داشت.
  2. چنانچه کالا در مدت زمان ۷ روز پس از تحویل، دچار مشکل شده باشد و این اشکال از طریق استفاده نادرست از کالا(نصب و راه اندازی، تنظیمات، نگهداری و استفاده غیر متداول و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالا، قید شده است) رخ نداده باشد، مشتری میتواند کالا را با هماهنگی بخش پشتیبانی خرید‌آنلاین و با در نظر گرفتن شرایط زیر باز پس فرستد:
آیین نامه خرید آنلاین کالا
  • کالا بدون هیچ گونه خط و خش، ضرب دیدگی، شکستگی و سوختگی باشد.
  • کالا درون کارتن و جعبه اصلی که خریداری شده و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی یا درج توضیحاتی روی آن به همراه فاکتور  ، برای خرید‌آنلاین ارسال شود.
  • هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد.

نحوه محاسبه هزینه ارسال

  1. در خرید آنلاین کالا، اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش خرید‌آنلاین برسد، هزینه‌های ارسال به عهده خرید‌آنلاین است.

  2. در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان خرید‌آنلاین، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

  3. برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به خرید‌آنلاین ارسال شود.